Forum

John

Im not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back later. Cheers dedfegeeedeebedf

SALE

weet jij misschien goedkope paarden shops in de buurt van Overijsel?

Re:SALE

Euh ik koop mijn spullen altijd via ej.nl dat is eppeljack. Verder koop ik ook wel bij boer en bond, in Diever bij mijn woonplaats. Divoza eigenlijk niet.

Shetlander tandarts

hey, hoe vaak moet een shetlander naar de tandarts?
xx Robin

Eigen pony

Hoi zou je een x een stukje willen schrijven over het houden van een eign pony, hoeveel dat kost per maand?

Aan de teugel

Dankje ik hem me ingeschreven, maar zou je een keer iets willen schrijven over hoe ik mijn verzorgpony aan de teugel rij?
Xx Sanne

Re:Aan de teugel

Oh ik lees even mee...

Re:Aan de teugel

Ja dat komt er nog aan. Er is net een stukje gepubliceerd over de verschillende gangen.
Groetjes PaardenTalk

shetlanders

Kan je als je boven de 80 kilo bent nog op een shet rijden?

Re:shetlanders

Hoi Olivia, dat verschilt per Shetlander. Een Shetlander is gemiddeld 50 kg en 1 m, dan praten we over een grote Shetlander. Ik denk dat je dan net iets te zwaar bent. Wel kan je hele leuke andere dingen doen met je Shetlander. Je kan bijvoorbeeld vrijheidsdressuur doen, maar je kan hem ook longeren of lekker poetsen. Veel succes.
Groetjes PaardenTalk

Nieuwsbrief per post

Hoi even en vraagje kun je de nieuwsbrief ook per post krijgen?

Re:Nieuwsbrief per post

Hoi Sanne, ja dat kan. Kijk een op nieuwsbrief. Je ontvangt dan eens in de twee maanden een folder met nieuwe recepten tips en trics en nog veel meer!
Groetjes PaardenTalk

Waarom Warmbloed, Koudbloed?

Hoi waarom heet het koudbloed en warmbloed? Heeft dit te maken met de temperatuur van het bloed?

Re:Waarom Warmbloed, Koudbloed?

Hoi Nadia,
Goede vraag: Nee dit heeft niets te maken met het bloed. Kijk even bij Paardenrassen en klik op de +. Daarna klik je Warmbloeden aan en je krijgt een complete uitleg. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes PaardenTalk

Re:Waarom Warmbloed, Koudbloed?

Thx

Nieuw bericht